zahraniční seo

Zahraniční SEO - mezinárodní zacílení webových stránek ve vyhledávačích.

Multijazyčné / multi-doménové webové stránky na přední pozice ve vyhledávačích v cizině - garance SEO pozice.

Multijazyčný / multi-doménový web je hotový, a je důležitá jeho mezinárodní propagace ve vyhledávačích. Jak na to?

Zahraniční SEO optimalizace je nejefektivnější způsob jak dostat Vaše webové stránky na přední pozici ve vyhledávačích mezinárodních, národních a regionálních.
Správně optimalizované webové stránky zacílené do zahraničí jsou ty, který uživatelé snadno naleznou při hledání služeb či produktů ve svojí geolokaci.

- FABER VISUM

Rozdíly mezi regionální a zahraniční SEO zprávou.


Zahraniční SEO přináší o pár bodů navíc k regionální SEO zprávě, kterou jsme stručně popsali v jednoduchým SEO návodu

  • Zahraniční SEO přináší zásadní rozhodnutí ohledně výběru mezi multi-doménovým a multijazyčným řešením.
  • Mění se celá struktura vývoje a rozpracování komunikačního souboru sitemap.xml - nápověda Google
  • Na každou jazykovou verzi webových stránek přichází odlišná implementace strukturovaných dat.
  • Podstránky webu musí obsahovat odkazy na alternativní jazykovou verzi.
zahraniční seo

Výběr mezí multijazyčným a multi-doménovým webem

  • Multijazyčné webové stránky na regionální doméně Vám zajistí pouze jazykový překlad obsahu. Na generické doméně však prohráváte SERP v regionu. Z technického pohledu, vývoj multijazyčných webových stránek je delší a taky mezi nevýhody patří větší rozměr databází. Z hlediska online marketingu jsou však výhodné pro prestiž značky a poskytovaní informací zahraničním klientům, hledajícím služby či produkt ve vašem regionu.
  • U multi-doménových webových stránek silným rozhodujícím faktorem je část algoritmu zohledňující geolokaci, která je opřena v první fází o regionální doménu. Až pak přichází fáze technického a obsahového hodnocení webu.

Z pohledu zacílení webové prezentace do zahraničí, za účelem mezinárodního marketingu, mnohem účinnějším rozhodnutím je pořízení multi-doménových webových stránek. Existuje pouze jedna malá praktická NEVÝHODA multi-doménových webů - zvýšení nákladů na provoz. To znamená, že místo poplatků za jednu doménu a hosting, platíte ročně několik. Kompenzace je však nedoceněná - sumární návštěvnost multi-doménových webových stránek Vám, věřte, náklady pokryje a dokáže mnohonásobně zvýšit zisk společnosti. Však poslední slovo je za marketingem, který chcete uskutečnit pomocí multijazyčných nebo multi-doménových webových stránek.

zahraniční seo výběr domény

Zahraniční SEO v praxi.

  • Pokud Vás praktické SEO zajímá vice než teorie, doporučujeme hned přejet na marketingové řešeni Web «GOOGLE-TOP».
  • Projekt «GOOGLE-TOP» je ověřen v praxi a garantuje nejvyšší SEO pozice v regionálních a zahraničních vyhledávacích.
  • Ideální je, pokud web zapojíte do marketingového komunikačního mixu v cizině a budete na něj odkazovat ostatními komunikačními nástroji (video, rozhlas, outdoor média, tisk apod.) a samozřejmě zpětné odkazy na jiných webových stránkách, reklamních byznys platformách jako třeba entaxy.biz.

SEO analýza www stránek a závěrečný TIP

Pokud web už vlastníte, prvním krokem ke každé SEO optimalizaci je analýza zdrojového kódu vašich webových stránek. SEO analýza poukáže na chyby, které na vaší stránce momentálně jsou, a které je potřeba opravit. Zahraniční SEO optimalizace existujících stránek začíná zhotovením kompletní zprávy o analyzovaném webu.
TIP: pokud se jen chystáte webové stránky nebo SEO zprávu objednat, ověřte reference a samostatné stránky dodavatele, pomocí testovacích nástrojů.

Profesionální webdesign s zajištěním kompletní zahraniční SEO zprávy multijazyčných / multi-doménových webových stránek, vizuální propagace, branding - je naší přední činností. Pokud to s zahraničním SEO projektem myslíte vážně, kontaktujte nás - jsme mezinárodní PR studio s pobočkami v sedmí zemích, což znamená, že s pojmem zahraniční SEO optimalizace máme odborné, praktické zkušenosti. Rádi pro Vás navrhneme nejvýhodnější řešení, které bude plnit Vaše cíle ve vyhledávačích v cizině.


5
virtuemart.product
(83 hodnocení, 4.98 z 5)
4.98 83 voters.out of 0out of 5based on