Tvorba kvalitních e-shopů - profesionální elektronické obchody.
Vylepšení uživatelského rozhraní e-shopů, implementace moderních technologii pro zvýšení online prodeje.
Design není jen o tom, jak věci vypadají a jaký z nich máme pocit. Design je o tom, jak fungují.
Milí přátele, jako každý rok chceme se podělit o moderní trendy a odvedenou prací v oboru webdesignu. Tentokrát s důrazem na online prodej pomocí systémů elektronické komerce nebo tzv. e-shopů. Příležitostně Vám vysvětlíme jaké druhy e-shopu nikdy prodávat nebudou a jak si pořídit tu správnou platformu pro prodej na internetu.
Podstata prodeje pomocí e-shopu
Podstatou e-komerce je zboží. Dalším důležitým rozhodnutím je volba dodavatele e-shopu pro úspěšný prodej zboží online.
Ušetřme čas - ověřte web dodavatele a reference vytvořených e-shopů pomocí web-testů. Pravda o slíbené kvalitě.
Technický úspěch u tvorby e-shopu
- Moderní e-shop musí projít všemi technickými testy bez chyb - W3C (warning - ok, error - ne) | RWD | SEO min.95 bodů | strukturovaná data.
- Úspěšný elektronický obchod poskytuje návštěvníkům jednoduché rozhraní pro rychlé nalezení zboží - dynamická filtrace zboží cestou vyloučení.
- E-shop který prodává, svým designem dělá z procesu nakupovaní radost zákazníkům - atraktivní, moderní design, rychlý wireframe.
- Jednoduchý platební terminál e-shopu pro dokončení nákupu - jednostránková pokladna bez zbytečného vyplňovaní a krokovaní.
Referenční příklady profesionální tvorby úspěšných e-shopu realizovaných FABER VISUM.
Tvorba e-shopů na poskytovaní služeb
Elektronická komerce též poskytuje služby formou online úhrady objednávky. Služby nebo zboží můžou být uvedené v rozhraní e-shopu i formou katalogu, pokladna formou vyplněním formuláře, ve kterém se definuje rozsah služeb. Definice rozsahu služeb dynamicky ovlivňuje konečnou cenu a platební modul umožňuje samotné provedení platby.
Referenční příklady tvorby komerčních portálů s možností okamžitého zaplacení služeb.
Upoutávající design u tvorby e-shopu
Nevšimli jste si, že první dojem u většiny e-shopů je skoro skoro stejný? Slideshow v záhlaví webu má skoro každý. Proč to nenahradit videem, nebo interaktivní animací? Design e-shopu, je první věc, která zakotví v paměti návštěvníků a velmi významně ovlivní návštěvníky webu. Grafické zpracování e-shopu ve FABER VISUM vytváří v podvědomí pocit "něčeho navíc", který mnohdy rozhoduje o tom, zda klient zvolí Vás nebo Vaši konkurenci.
Reklamní propagace zboží nebo služeb v e-shopu
Současně s tvorbou e-shopu je vhodné vytvořit konverzi s potenciálním zákazníkem pomocí:
- Upoutávajících videí, které můžete umístit na stránkách e-shopu i sociálních sítích.
- Video blogu. Výhodou je uvést video o produktu, případně srovnatelnou analýzu s podobným výrobkem.
- Textového blogu. Pečlivě naplňováný blog webového obchodu odmění roboti z vyhledávačů, umístěním na první stránce v prohlížečích.
Referenční příklady vizuální propagace komerčních portálů pomocí videí.
Cena tvorby e-shopu
Pokud stojíte za profesionálním řešením tvorby e-shopu, máme pro Vás několik tipů:
- Neutrácejte zbytečně peníze a čas na webových samostavbách - postavíte si jen webovou ostudu.
- Ověřte si web potenciálního dodavatele a reference jím vytvořených e-shopů pomocí nezávislých web testů
- Připravte si minimálně 20000 kč na základní tvorbu e-shopu, správné programovaní úvodní stránky s ohledem na SEO.
- Nahlédněte do jedinečné nabídky profesionálních hotových webů - elektronické obchody s demo obsahem od 2000 kč.
- Neváhejte nás kontaktovat - rádi pro Vás navrhneme profesionální řešení tvorby e-shopu, který vám bude skutečně vydělávat.
Objednat implementace e-shopu na server
Profesionální tvorba kvalitních, úspěšných elektronických obchodů.
Zaručujeme technický úspěch a poutavý design při tvorbě e-shopu.
Do poznámky prosím napište název projektu z web-shopu.