Tvorba a vývoj designu
Návrh designu je proces, který spojuje koncepty, estetiku a funkčnost. K vytvoření kvalitního designu je třeba schopnost přemýšlet, technologie a cit pro vkus. Jinak jde jen o laciné čmáranice.
Kritéria pro design.
Běžné kroky a představy o návrhu designu vám popíše ChatGPT pod titulkem "Od nápadu k realizaci". My bychom však zdůraznili pojem diferenciace s mottem: "Chcete vyniknout v davu? Vyjděte z něj."
1. Koncept pro design:
Reklamní technologie využívající neuronové sítě umožňují bleskové vytváření designových řešení. Doby vizuálního kýče pominuly. Konceptualisté FABER VISUM vizualizují samotnou myšlenku značky, produktu nebo podnikání na základě jeho filozofie – jak pomocí prompt inženýrství, tak jedinečného smyslu pro vkus.
2. Prompt inženýrství:
Prompt inženýrství mnohonásobně urychluje všechny procesy. Dnes může být každý včerejší metař designérem, programátorem nebo specialistou v jakémkoli oboru. Však zapomínají – pravidlo, které napsal Kurt Vonnegut v roce 1959 v románu Sirény Titanu: "Pokud jsou otázky nesmyslné, smysl v odpovědích nenajdete."
Ideová naplněnost.
S pohrdáním a ironií nahlížíme na věci, které se vydávají za umělecká díla nebo design, pokud nejsou naplněny tvůrčí myšlenkou. Divák toto naplnění nepochopitelně cítí. Příkladem jsou velká díla malířství, hudby, literatury a filmu. Inovativně využíváme umělou inteligenci při návrhu designu, avšak pouze jako nástroj pro urychlení technických procesů.
Reklamní estetika designu.
Nic není složitější než jednoduchost. Odstraňujeme z designového konceptu vše nadbytečné a ponecháváme pouze podstatu. Tímto způsobem kombinujeme ve svých návrzích strategie diferenciace a zaměření. Navrhujeme:
- 1. Grafický a video obsah;
- 2. Produktové koncepty a architektonické doplňky;
- 3. Koncepty značek včetně vytvoření firemní identity;
- 4. Frontend kódování;
Designérská gramotnost.
Výpočty kontrastu, velikosti, obsah grafiky a videa, atributy pro osoby se speciálními potřebami a umělecká gramotnost týkající se psychologie barev a kompozice určují úroveň a výsledek. Garantujeme:
- Technickou preciznost designových řešení;
- Vizuální estetiku a styl;
- Vizuální zacílení na cílovou skupinu;
- Uměleckou gramotnost;
Pro motivaci spolupráce s námi nebudeme vymýšlet hloupá hesla jako: "X důvodů proč si vybrat nás?" Nezpochybnitelnou referencí je paralelní činnost FABER VISUM - Gostev's Fine Art.
Jak objednat designovou tvorbu?
Design je klíčový nástroj pro přilákání zákazníků, zvýšení prodeje. Aby však objednávka designové tvorby byla opravdu efektivní, je nutné dodržet několik klíčových kroků:
- 1. Stanovení cíle designové tvorby;
- 2. Poznání své cílové skupiny;
- 3. Vytvoření klíčového sdělení;
- 4. Stanovení rozpočtu a plánování termínů;
Po stanovení klíčových bodů designové tvorby nám sdělte podstatu svých přání. Existuje i jiná cesta: určete rozpočet a cíle, vše ostatní uděláme profesionálně a kvalitně, přičemž vás budeme informovat o průběhu a výsledcích.
Objednávka designové tvorby.
Přistupujte k designové tvorbě jako k investici. Stanovte rozpočet, vyplňte předobjednávkový formulář, ve kterém nám sdělíte podstatu svých přání. Níže můžete rovněž zakoupit náš čas zahrnující i čas na přemýšlení.
Předobjednávkový formulář