internetový marketing

Profesionální internetový marketing - strategie, taktika, cíle.

Strategie bez taktiky je nejpomalejší cesta k vítězství. Taktika bez strategie je jen marnost před porážkou.

- Sun Tzu.


internetový marketing video

Cíle internetového marketingu.

Probereme tří typy marketingové strategii:
Strategie diferenciace - vytváření jedinečného produktu v tomto odvětví. Je velmi obtížné až těžké vytvořit jedinečnou věc.
Strategie vedení v nákladech - společnost dosahuje nejnižších možných nákladů a vytváří tak pro klienta nejvýhodnější cenu. Je nutné vědět předem, jaká tato cena bude kvůli: celkové automatizaci obchodu, kvůli plánovanému proškolování zaměstnanců a také kvůli výši kalkulovaných vstupních nákladů.
Strategie zaostřování - výběr úzkého výklenku a práce pouze v něm, když si vybíráme určité místo, segment a pracujeme pouze v něm.

Příklad marketingové strategii.

Na základě této strategie rozepíšeme vše v krocích, například:
Posláním společnosti "Letecký dopravce" je zajišťovat bezpečnou a výhodnou leteckou dopravu cestujících a zavazadel.

Strategické cíle:
Rozšiřování tržního segmentu v transatlantické dopravě, zvyšování bezpečnosti. Systematické zvyšování odborných znalostí a dovedností personálu (piloti, technici, letušky, manažeři apod.) Vytvoření příznivého soc. klimatu v týmu. Údržba letecké flotily a pozemní podpory na úrovni, která není nižší než úroveň konkurentů.
Cílené Indikátory:
Růst příjmů 1,5 krát za tři roky
Ziskovost - 2,0%
Objem investic - trojnásobný nárůst
Úkoly společnosti:
Cílený indikátor - včasné přistávání letadel min. 99%.
Vytvoření systému periodického proškolování pro piloty a letušky.
Navyšování počtu letadel - min. 3 moderní letadla za rok.
Strategie diferenciace:
Práce s atributy značky (vývoj firemního stylu a pokyny pro používání firemního stylu).
Oznámení na palubě ve třech jazycích.
Návrh interiéru salonu letadla.
Design obalových krabic, suvenýrů atd.
Celková vizáž letušek (firemní uniformy).
Standardy služeb pro cestující (všechny aspekty v souladu s pravidly chování).
Design interieru prodejních míst ve firemním stylu.
Výběr jídel.
Vývoj a realizace programů pro frekventované klienty.
Přísné a důsledné dodržování všech objektivních faktorů ovlivňujících volbu leteckého dopravce - přesnost odletů, stav letadel atd.


Cílové publikum internetového marketingu.

Je nutné rozdělit cílové publikum, v němž budeme pracovat nebo již pracujeme, abychom pochopili, jak "zaostřit" náš produkt, jak vytvářet jedinečný obchodní návrh, budovat postavení naší společnosti a jaké reklamní kanály můžeme využít.

cílové publikum internetového marketingu

Kriteria segmentace cílových skupin.

Identifikujeme kritérium segmentace, analyzujeme klientskou skupinu, předpovídáme velikost trhu a určíme, s jakým segmentem chceme pracovat, a vytvoříme pro ně jedinečnou obchodní nabídku.
Existují různé typy segmentace: geografické, sociodemografické, behaviorální, psychografické, B2B segmentace.
Abychom porozuměli správně nebo ne jsme segmentovali zákaznickou základnu, existuje testovací položka:
"Každý segment cílové skupiny ve vašem produktu vidí svou jedinečnou odlišnou hodnotu."
V důsledku toho je výrobek jedním, ale různé segmenty cílového publika a potřeby jsou odlišné. Tímto připravujeme webové stránky s různými stránkami pro každý segment cílového publika. Pro každý segment spustíme reklamy s jinou zprávou.
Vybíráme segmenty cílového publika, vycházíme z segmentace a tvoříme cíle, které chceme dosáhnout, například v průběhu roku získat 75 klientů prvního segmentu, 25 klientů druhého, vytvoříme seznam akcí, které mají být provedeny na webu. A už jsme pro ně vytvořili reklamní kanál, pomocí něhož je můžeme najít.

Konkurenční analýza.

Dalším bodem v internetovým marketingu je konkurenční analýza, s níž chápeme umístění, jedinečnou nabídku konkurentů, cenovou politikou, zákaznický servis, propagační nástroji. Musíme vybrat konkurenty podle několika podmínek:
Přímí konkurenti - všichni konkurenti, kteří jsou koncentrováni v jednom městě.
Nepřímé konkurenti - realizujte stejnou potřebu klienta pouze s jiným produktem.
Zahraniční společnosti - v případě high-tech startu, podívat v zahraničních zdrojích.

konkurenční analýza

Například, pokud je trh již zaveden, pak už existuje společnost - lídr, který existuje již řadu let na trhu, a proto musíme analyzovat jeho vedoucí strategii, jak drží tuto pozici, jak přitahují klienty, jak s nimi pracují.

Analýza webových stránek konkurentů.

Analyzujeme:
  • Nakolik webová stránka je pokročila z hlediska použitelnosti.
  • Jaké typy obsahu na webu použité.
  • Jak získávají potenciální zákazníky (telefon, objednávkový formulář, formulář zpětné vazby, objednávka zpětného volání, online konzultant).
  • Jaké důvěrné prvky používají (fotografie zaměstnanců, zákaznické reference, diplomy, doporučení, kancelářské fotografie, fotografie objektů apod.).
  • Integrace s externími službami.

Pokud máme pochopení, s kým chceme pracovat (naše cílové publikum), máme taky pochopení našich konkurentů. Proto naším úkolem v internetovým marketingu je vytvořit pro cílové publikum jedinečný návrh, který bude nejvhodněji nás odlišovat od konkurence.

Audit současného internetového marketingu.

Technický audit:
  • Zkontrolujte rychlost webových stránek, rychlost načítání podle různých parametrů.
  • Zkontrolujte validitu podle w3c standardu.
Usability audit:
  • Zkontrolujte, jak funguje scénář na webu.
  • Zkontrolujte kompatibilitu prohlížečů.
  • Zkontrolujte zda na webu neexistují prázdné stránky.
  • Záhlaví stránky (logo, slogan, atd.).
  • Navigace (zda jsou všechny položky nabídky viditelné, neexistují žádné mezery atd.).
  • Jak jsou zpracovávány formuláře na webu (povinná pole, barva chyb, upozornění, atd.).
SEO-audit:
  • Zkontrolujte referenční strukturu webu.
  • Zkontrolujte správnost načítání.
  • Zkontrolujte textový spam, přidružené domény.
Audit webových analytických nástrojů:
  • Přístup k analytickým nástrojům.
  • Nastavení cílů, událostí, integrace s webmasterem.
  • Zkontrolujte zda na webu neexistují prázdné stránky.
  • Záhlaví stránky (logo, slogan, atd.).
Analýza potenciálních klientů:
  • Informace o toku klienta (zdroje aplikací, volání, počet zpracovávaných požadavků).

Klientská cesta a strategie v internetovým marketingu.

Krok vytvoření potřeb. V této fázi klient žije s nějakým nevyřešeným problémem, ale ještě neví, že má nevyřešený problém. Je spokojen se současným produktem a neví, že existuje nová verze tohoto produktu. Naším úkolem je "zasít osivo", aby klient začal přemýšlet o tom, že potřebuje něco změnit. Za tímto účelem používáme speciální projekty, soutěže, videonahrávky, testy, affiliate marketing, vlastní informační portál / blog.

Krok vyhledávání řešení. Naším úkolem je, aby si klient začal myslet, že má problém a že musí být vyřešen. Na tomto kroku poskytněte zákazníkovi odpověď, ukážeme naši odborné znalostí a získáme kontakt. Užitečné články, knihy, webové semináře, videa a manuály ve formátu čim jeden produkt se liší od ostatních. A budeme vytvářet kontaktní body, aby se klient přihlásil k odběru zpravodaje, skupině v sociálních sítích atd. V žádném případě v tomto okamžiku nepokusíme něco prodat klientovi, protože v tomto stádiu pouze studuje zboží nebo službu.

Krok sběru informací. V tomto kroku je nutné ukázat, že jsme lépe přizpůsobení úkolům klienta! Kvalitní obsah na webu (fotky, ilustrace, výhody, kalkulace nákladů, výhody, další materiály). Zachycení konkurenceschopného provozu s pomocí informačního portálu prostřednictvím reklamy na značkách konkurentů, reklamy v sociálních sítích. V této fázi se snažíme oslovit ty lidi, kteří již mají požadavky, potřebu tohoto produktu.

Je třeba si vzpomenout na Paretův princip - 20% úsilí dává 80% výsledku a zbývajících 80% úsilí - pouze 20% výsledku. To znamená, že můžeme napsat strategii pro 300 snímků, ale ve skutečnosti z těchto 300 snímků existuje 20 prvků, které je třeba udělat právě teď, v prvním měsíci a to zaručí kvalitní prodejní skok. Jen vy se rozhodujete, jak pracovat, bez plánu nebo mít marketingový jasný plán! Dalším účinným krokem v internetovým marketingu je Branding


35
virtuemart.product
(109 hodnocení, 4.92 z 5)
4.92 109 voters.out of 0out of 5based on